Gå til hovedinnhold

10 min.
Gåtid fra parkeringsplassen
15 min.
BussvennligMulig å nå med offentlig transport

Sist oppdatert: 4. juli 2024

Stort felt med variert klatring og fin utsikt. Venstre delen byr på lett overhengende veggklatring, mens midtre og høyre delen er mer variert og til dels brattere. Noen ruter, særlig i venstre del, trenger flere dager for å tørke. Følg Lyngbøveien langs vannet og parker bilen her eller i Kvernhusveien. Gå ca. 50 m langs Kvernhusveien. Der den svinger til høyre fortsetter du rett frem over en parkeringsplass og videre på en liten sti. Etter stien går du til venstre til du kommer til Øvre Lyngbø busstopp. Feltet er også lett tilgjengelig med buss, til Øvre Lyngbø busstopp. Rett bak busstoppet går du til venstre og etter ca. 20m begynner en sti på høyre side opp bakke mellom et rødt hus og en garasje. Følg stie oppover i rundt 10 minutter til der det ligger et tre over stien (som er delt i to). Like etter dette går du til venstre og følger mindre tydelig sti frem til veggen.